Merhaba arkadaslar, sunucuyu degistirdigimden bu yana, gönderilen maillerde Türkçe karakter oldugunu farkettim gelen birkaç sikayet üzerine . Yani mesela mail konularında ve mesajlarında geçen "ı,ş,ğ" gibi harfler, sorunlu gözüküyor.

Forumda yada hiçbirşeyde böyle bir problem yok, sadece maillerde ?
Ayrıca, sonradan eklenen bazı eklentilerde Türkçe dosyasında (örn: vbseo) Açıklama sayfalarında TR karakterler yine sorunluydu.
Mailler ve bunlar sanırım sunucu karakter kodlamasına göre alınıyor çünkü önceden böyle degildi de.


Daha önceki sunucuda böyle birşey yoktu ki sanırım sunucuda yapılması gereken bir ayar var bilen varsa yardımcı olabilirse sevinirim. Sanırım default dil seçimleri ?

Tesekkurler.