saatte 200 tane mail gönderebilirsiniz diyor,eğer bu kısıtlamayla karşılaşmak istemiyorsanız dedicated server alın felan diyor.

Aynı şey bugün benmide başıma geldi.IHS'de barınıyorum üyelere bi toplu mail çekiyim dedim,hesabımı anında askıya aldılar

ek:bunu bir daha yapmayacağınızı söylerseniz düzeltebiliriz diyorlar.