Bu kadar büyük konuşmanın anlamı yok bi hedefinin olması iyi ama dünya diyorsun be sn ilk önce Türkiye de ilk sırayı almaya bak yani uzun süreler gerektiren birşey inşallah gönlünce olur ama sadece parayla olmaz sanırım burda herkes sitesi için aylık veya yıllık ödeme yapıyor neyse konu başka yerlere gitti


valla bir şey yapılcaksa hiç olmayan bir şey olsun tüm avrupa'ya yayalım misal facebook tekti ve tüm dünya kullanıyor bizde ona benzer bir şey yapıp tüm avrupa'nın hatta dünya'nın kullanmasını sağlayalım türkçe domain olursa daha da güzel olur