Arkadaşlar selamlar

Bayağıdır bir sorunum vardı ve canım çıkmıştı acaba hangi scriptten kaynaklanıyor vs.. diye kaldırıp denemediğim kod kalmamıştı, hangisi buna yol açıyor diye. Sorun şu, örneğin index sayfamı ele alalım ve bu sayfa bir yerde açık dursun, siz de başka explorer sayfaları açmış olun ve değişik sayfalara bakıyor olun. Fakat aradan 10 yada 15 dakka geçince hop diye benim index sayfa bir anda ekranda ne olursa olsun en öne çıkıyordu sanki açmışız gibi, ben de burdayım der gibi. Yani öyle böyle değil, o kadar kıl bir durum ki bu, anlatamam. Eminim bir çok benim site kullanıcım da bu durumdan, sayfalarımıızn zırt birt diğerlerinin önüne geçmesinden şikayetçidirler.

Sorunu hiç beklemediğim bir yerde buldum. Buna yol açan kod, Alt Çizgisiz link ekleme koduymuş.

Altı çizgisiz link vermek için 

<head> </head>

arasındaki Style taglarının içine şu kod eklenir:


a{text-decoration: none;}
a:hover{text-decoration: underline;}
İşte bu alt çizgisiz link verme kodu bu işleri açmış başıma. Neyse, geç de olsa bunu bulmuş oldum.

Şimdi sorum, alt çizgisiz link vermek için başka bir kod var mı?


edit:
Pardon, bugün malesef bu koddan kaynaklanmadığını farkettim. Yine devam ediyor, demek ki başka bişey yol açıyormuş. : (