Sadece bende mi var bilmiyorum ama bazen internetten bile midem bulanmaya başlıyor artık emeğe saygı diye bir şey kalmadı artık herşeyin çalınması serbest parası olan da hazıra konuyor illa ki scriptler yapılır veya yedekler alınır ama çalınması habersiz olarak bi sitenin botunu kurmak falan bunlar nedir ya ne anlam taşır yani eskiden bunlar yoktu kopyalama - yapıştırmaya bile yeri geldiğinde laf ederdik ama sesimiz çıkmaz oldu zaten en çok bu işler dolandırıcılara yaradı meydan onların meydanı eskiden internette alışverişte güven varken şimdi güvensizlik başladı dedim ya belkide sadece bende benim yaşadıklarım gördüklerim bunlar ya sizz ne düşünüyorsunuz... ?

bunların inan ki bi çok örneği var hatta daha neleri neleri var özellikle tıklama üzeri para veriyoruz tarzında dolandırıcılar veya host dolandırıcıları veya da veyada işte bunlar bi kaç örnek ama sonu yok bu örneklerin