gecenlerde arkadaşada aynı maılden gelmıştı tam anlamını çıakramıyorum ben bunun ço akıllıca yazılmış hazır bır maıl olsa gerek,
ne fazladan geçersız tıklama var dıyorlar
ne hıle yapıyorsun dıyorlar
ne boyle reklam koyamassınzı dıyorlar
sadece genel bir belirti sen artık onu neye yorarsan

odur yanı