Ben alttarafta toplist kodlarından başka bişey görmedim. Büyük ihtimalle sitenin sahibi blogger üzerinden adsense almak için bu yolu izlemiş, sonra da madem kodum var atayım buraya bakarsın biryerlerden biri gelirde tık yapar düşüncesine gitmiştir.
veya şerefisizin birisi adamın kodunu alıp banlanması icin boyle bir yontem izlemiş. malum artık adsense free 18+ icerikli sitelere kodunuz koyuldugunda uyarı atıyor uyarıya cevap yazmazsanızda hesabı banlamak yerıne free server ı banlıyor reklam gorunmesin diye. Bunu bilen birisi spam ile banlatmak istemişte olabilir. cunku kolay kolay kimse gunluk 0,02 cent in peşinden koşmaz..
Tabi bu bi öngörüdür sizin dediğinizde olabilir insan oglu çok fonksiyonel bir yaratık