Konu
MSN Hata veriyor :S
23-12-2007, 17:24:41
#7
Dj B@mBaM
bende giremiyorum alıştım zaten buna,sürekli oluyor bu..
eski sürüm olan windows msni kullanıyorum o yüzden...