Konu
arkadaşım yeni siteye üye olmak istiyor her nick ya kullanılıyor yada yasaklı
23-12-2007, 14:43:38
#1
scsriptci_xaloc
arkadaşım r10.net'e üye olmak istiyor. her nick ya kullanıyor yada yasaklı..
saçma sapan nickler yazdık yine aynı diyor.