T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne ilki ya hala ilk ilk diyip duruyorsunuz aklını kullanan kazanıyor ilk yapan sadece ün, şöhret kazanıyor.
aynen öyle.ki bir yerde okumuştum donanımhaberde sanırsam...facebook yeni ne yaptı diye?millet övmüşte övmüş övmüşte övmüş fakat şöyle bir şey var facebooktan daha önce yapılan community sitelerinde ad we soyada göre arama yokmuydu vardı.e sen oraya ad soyad yazma gitsin facebook açıklamayı okul arkadaşları üzerine kurduk diye yapsın götürsün..yaptığı tek şey işin adını değiştirmek yoksa diğer her şey aynı...