Wiseman adlı üyeden alıntı:
bana ıraklı bir gerilla dan mail gelmişti saddam ın muhafızlarından mış , bir el atta saddam ın hazinesini senin hesaba aktaralım %30 unu sen al gerisi bana ver diyordu. diplomatik dokunulmazlığını ve bağlantılarını kullanarak hazineyi çıkartacakmış ırak dışına vs. vs. vs. , biraz kafası güzel olan yazıp yolluyo işte binlerce hikaye geliyor , özellikle pop3 maillere ...
bu tip mailler sık sık geliyor herkes bi ülke uydurup iletişime geçenleri kazıklıyor bilginize