Foruma direk girişte giriş yapmak istiyorsa ;

Admin Paneli >> Forum Seçenekleri >> Ziyaretçiler forumu gezebilsin seçeneğine tık koy .

Eğer mesajlarda giriş yapmak istiyorsa display.template.php'nin en sonunda ;

not_guest tarzı bir kod var onu sil (: Repimide unutma :P