Konu
Yeni amiral gemisi: Core 2 Extreme QX9770
22-12-2007, 12:00:39
#6
Mike
çok güzel birşeye benziyor param olursa alırım
şu anda 4 işlemcili kullanıyorum 8 mb önbellek var idare ediyoz