Çıkmıyor arkadaşım sistemlerinde sorun sorun üstüne ilgilenme sıfırın altında cevaplanmamış sorular ve ödenmemiş paralar ....
ödeyeceklerini ödeyip iflas bayrağını çekseler en mantıklı işi yapmış olurlar gibime geliyor yoksa yeni oluşumlar hiç oluşmayacak gibi