Merhaba arkadaslar bi ayı daha iyisiyle kötüsüyle geride bıraktık..benim görüsüm 24.12.2007 pazartesi ödeme islemde olur , 25.12.2007 salı herkez ödemesine kavusur diyorum...bu ay ödeme veya herhangi bir sorularınızı yazabilrsiniz..