Oh be ne güzel dünya! Hotmail adresiyle, site adresi bile olmadan hosting satışı yap. Ne alâ memleket, biz de mal gibi uğraşalım site yapalım, insanlara destek vermek için bilgisayar başından bile kalkmayalım... Ah, salak kafam, aç hotmail'den bir mail, al birinden reseller 20 liraya, oradan hosting sat. Ne diye kasıyorum ki bu kadar?