hep köstek hep köstek forumlarınızı kendinizle beraber mezara mı götüreceksiniz..İsteyen istediği şekilde forum acar kimse rahatsız olmasın kardeşler yoksa rakip olurlar diyemi korkuyorsunuz...
Bazen düşünüyorum burası yardımlaşma forumu değilmi acaba..
Sen bu saatten sonra Genel içerikli bir forum açıp ne kazanıcağını düşünüyorsun ? Aslında ben artık forum olayına tamamen karşıyım.Sadece ben değil tabiki bir çok forum sitesini ziyaret edenler artık sıkıldı durmadan üye olmaya oraya buraya. Yani genel içerikli değilde tek konuya hitap eden bir forum bile olsa sanırım artık pek tutmaz. Belli başlı forum siteleri var artık Tr de bence daha fazlasına gerek yok