Tüketici Mahkemesine dava açabilirsiniz... İnsanlar haklarını aramadıklarından dolayı her zaman işveren veya üreten tarafından sömürülmüştür. Benim tavsiyem bu. Hukukumuz gayet yeterli bu konuda.