Konu
Hortumcunun ADI RİNGO
18-12-2007, 11:49:37
#8
BasKaN4
Tüketici Mahkemesine dava açabilirsiniz... İnsanlar haklarını aramadıklarından dolayı her zaman işveren veya üreten tarafından sömürülmüştür. Benim tavsiyem bu. Hukukumuz gayet yeterli bu konuda.