MeskenForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saolun arkadaşlar çözdüm ama türkçe karakter sorunum var galiba baya bi uğraştırıcak =)
Öncelikle koyu yazmazsan iyi olur.Kurallar gereği.

Şuana kadar 5-6 foumu vbulletin'e çevirdim.Hepsinde ilk başta türkçe karakter problemi çıktı sonra türkçe dili yükleyip sayaçlardan herşeyi yeniden başlatınca düzeldi.

Yaptığınız işlem sırası nedir ? smf'nin karakter seti utf-8 miydi ?