Pars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana mail gelmedi ! ne önemsiz kutusuna nede inbox'a kendi reklamları hariç ringofondan herhangi bir mail almadım.
Bana İletişim adresimden beyan edilmetikçe hesabıma engel konulamaz !
+ Forumda okudum bir aralıkda hesaplar donacak demiş ben daha dün saat 17:45'de hesabıma erişim yapmıştım.
+Reklamlarına tıklandığında halen benim aff id üzerinden çalışıyor.
eğer hesabınızı kapatacağız diyorlarsa, kaldırırsın bannerları,
yayınlıyorsan o senin sorunun

https://www.r10.net/internetten-para-...light=ringofon

herkese gelmiş mail sizemi gelmemiş