merhaba
vb owned lisans almak istiyorum

birkaç sorum olacak önce
  1. lisans benim elime geçtikten sonra dilini türkçe veya ingilizce olarak değiştirebilir miyim?
  2. lisans benim elime geçtikten sonra domain'in bir önemi var mı, değiştirilebilir mi?
  3. lisans benim elime geçtikten sonra mail adresini değiştirebilir miyim?

uygun fiyatli vb owned istiyorum, versyon çok önemli değil, upgrade'leri bitmiş olabilir.

teklifleriniz bekliyorum.

ödeme, hesaba havale ile yapılacak