St.SiLeNt Beni yanlış anladın dostum (: Ben sana 4D yapmıyorsun gibilerinden sormadım ki , mutlaka yapıyorsundur ama bu Cinema Efectlerinde filan oluyor diye sordum. Yani binaları görünce Alla Alla , gölgelendirme mi 4D acaba diye düşündüm çünkü (: ...

Emeğine Sağlık. Başarılar...