benim de site kapalı şu an aynı dertten. saat kaç oldu hala ne ticket a ne de telefona cevap var. hem güncel bant kullanımı bilgilerini güncellemiyorlar sonra da haber vermeden siteyi kapatıyorlar bant aşımından. bilgileri güncel tutsalar da site kapansa ağzımı açmaya hakkım yok. ya bilgileri güncel tut, ya da bant sınırına yaklaştığımı haber ver. ona göre bi çare bulalım. (yukardaki şirketlerden bahsetmiyorum, yanlış anlaşılmasın. ben hostu başka bi yerden almıştım.)