Çok özür dileyerek soruyorum , gerçekten merağımı mazur görün , 4D yanlış bilmiyorsam sadece Cinema modelleme de kullanılmıyormu ? Ben yanılıyor olmayı tercih ediyorum bu güzel paylaşımlar karşısında.
Emeğinize sağlık. ( 4d Konusunu biraz açarsanız gerçekten sevinirim.)