Konu
Msn Delikanlı Nicler ( alıntı )
16-12-2007, 18:25:58
#7
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MSN'e bunları yazunca delikanlı mı olunuyormuş.