Bu
bizimcamia@hotmail.com, mail adresi benim eski kullandığım bir msn adresi..Daha doğrusu, ilk açtığım msn adresi idi desek daha doğru olur..1, 1.5 sene önce bu şahıs ; msn listemde olan, reel arkadaşımın msnsini hacklemişti..MSN 'den bana face mail atmıştı, bende ona senden bana mail geldi dedim? Sen mi gönderdin abi gibisinden söylenince, evet ben gönderdim İncele o maili dedi..Saflıktan değil, nede olsa tanıdık birşey olmaz gibisnden düşüncem vardı..Herneyse maili açtım, 10 dk sonra msn gitti..O gün, msn support 'a mail attım 2 gün sonra tekrar aldım mail adresini fakat, o tekrar aldı benden..Bu bizim reel arkadaşı arayıp, durumu izah ettiğimde kendiside aynı şekilde calındığını söyledi mail adresinin..Yinede geçmiş olsun diyorum, elimden gelen birşey olursa PM ile letişime geçebiliriz..