Nevbahar mahallesi de hatırlamıyom adres sallama gibi. İlk ve ortaokulu fındıkzade de okudum. Hiç öyle bir adres görmedim. Bütün ara sokakları gezmişimdir. Yanlış hatırlıyorda olabilirim. Geçmiş gün.