merhaba arkadaslar

benim 2 yıl önce forumum gecersiz tıklama sebebinden dolayı banlandı bende üzerine düşmedim kaldırdım google adsense kodlarını..

Diyorum ki arkadaşlar tekrar acabilmek icin ne yapmalıyız ???