öncelikle geçmiş olsun arkadaşım ama şu konuya dikkat:
ben 2 sene kullandığım ve sürekli sorunsuz ödeme aldığım adsense hesabımı ağustos ayında kapattırdım.bunun tek sebebi biraz aç gözlü davrandım.bakın kesinlikle hile hurda yok kimse yanlış anlamasın.ama bazı pratik yol buldum ve günlük kazancımı 30-40 doları arasına çıkarttım.gözüm korktu eğer banlanırsam yazık olur diye.bu sefer bi kaç hesap açıp kazancımı hesap başına 10 dolara düşürmek istedim.biri giderse diğerlerinden alırım diye.fakat burada aç gözlülük yaptım.kendi hesabım üzerinden başka bi kişi adına 250 dolar fazla almak için hesap açtım.google bekledi bekledi.bi hesabımda 800 diğer hesapta 400 birikti ödemeye yakın zaman da beklenen oldu..BAN BAN BAN.
geçersiz tık bahanesiyle banladılar.evet googlenin haksız olduğu yerlerde var ama biraz da kendimize bakmamız lazım.unutmayın biz google den akıllı değiliz.akıllı olmuş olsak biz google olurduk
tekrar geçmiş olsun.