hayırlısı olsun. bugun 2 hesabım banlandı. içeride çok yüksek olmasada hatrı sayılır bir meblağ vardı. google üzerine yattı. 3 hesap aktif olarak kullanıyordum, 1 hesapta yedekte duruyordu. kullandımlarım 2si gitti. 1 kaldı.

işin ilginç yanı,

kullandığım 3 hesaptan 2'si normal hilesiz sitelerdi, 1i ise hile yaptığım hesaptı.

ilginç olan , banlanan 2 hesabımda hilesiz olanlar. hileli hesabımı ise henüz banlamamışlar. onun da ayın 22sinden önce banlanacağını sanıyorum ama hayırlısı diyelim.

google bana yıl başı hediyesi verdi diyelim. 2k$ uçtu gitti.

banlamalar başladı sanırım..