hayırlısı olsun. bugun 2 hesabım banlandı. içeride çok yüksek olmasada hatrı sayılır bir meblağ vardı. google üzerine yattı. 3 hesap aktif olarak kullanıyordum, 1 hesapta yedekte duruyordu. kullandımlarım 2si gitti. 1 kaldı.
işin ilginç yanı,
kullandığım 3 hesaptan 2'si normal hilesiz sitelerdi, 1i ise hile yaptığım hesaptı.
ilginç olan , banlanan 2 hesabımda hilesiz olanlar. hileli hesabımı ise henüz banlamamışlar. onun da ayın 22sinden önce banlanacağını sanıyorum ama hayırlısı diyelim.
google bana yıl başı hediyesi verdi diyelim. 2k$ uçtu gitti.
banlamalar başladı sanırım..