850 de 1

yerlerde sürünüyor... insanlar bir siteden faydalaninca neden geriye bisey vermek istemezler? bilmiyorum... ben eger bir siteden faydalanirsam, hoslanirsam mutlaka reklamlardan ilgimi çeken birine girerim... orada da biraz zaman geçirir ve webmasterlari memnun eden reklamcinin da hakkini yemem... ama insanlarin genelinin umrumda degil..