Öncelikle tasarımını beyendiğimi belirtmek isterim.
Tasarımda dikkatimi çeken bir kaç nokta oldu. Örneğin üstteki yazılar. Bana göre yazılar fazla efectli olmuş. demek istediğim glow efecti kullanmışsın heralde pek hoş olmamış yani 45ytl yazısı tasarımınla güzel biçimde renk ve şekil itibari ile uyum sağlamış ancak diğer üstteki yazılar nedense bana tasarımdan kopmuş gibi geldi. Onun dışında fikir ve tasarım açısından ve ilk çalışman olması nedeniyle taktir edilicek bir çalışma olmuş.