Konu
İlk Afiş Çalışmam (yorumlarsanız sevinirim)
15-12-2007, 18:52:08
#2
AspCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence ilk çalışma için süper olmuş.