Arkadaşlar afiş kategorisindeki ilk çalışmam olduğu için sizden gelen yorumlar benim için oldukça önemli. Afiş hakkında yorum yaparsanız mutlu olurum.(olumlu-olumsuz)
- Şurası şöyle olabilir, şurasını beğenmedim vb. yorumlarınızı bekliyorum.
Afişi a4 kağıt boyutuna göre hazırladım, bu nedenle çözünürlüğü az olan monitörlerde fontlar sorun çıkartabilir, bunu gözardı ediniz.
İşte afiş:
Tamamı kendi yapımımdır, alıntı-çalıntı-şuna benziyor vb. tarzda yorum yapacak olan arkadaşlar lütfen kaynakta belirtsinler ...
Teşekkür ederim ...