Sitemde pop-up açmak istiyorum fakat r10 da bulduğum kodlar çalışmadı yada ben yapamadım . SP2 ye yakalanmayan ve günde 1 defa çalışan pop-up kodu varsa elinizde paylaşır mısınız ? - kodu forumda nereye ekleyeceğimi de söylerseniz sevinirim .

ilginiz için teşekkür edeirm .