Freezer'ın dediği gibi; "Fiyat ve Firma hakkında olumlu/olumsuz yorumlar yazmayınız."
Konuyu kirletmeden ticarete destek olalım. Örneğin logoya ihtiyacı olan insanları haberdar edelim bu konuyu. Bırakalım da alıcı ve satıcı çizgisinden şaşmasın olay. Sonuçta bu bir emek ve yaratıcılık meselesi. Verilen fiyata saygı duymak lazım. Bizim yapmamız gereken köstek yerine destek olmak. Eğer konuda belirtilmesi istenmeyen bir düşünceniz varsa kişiyle özel mesaj yoluyla iletişim kurabilirsiniz

Saygılar,
Hayırlı Satışlar.