Konu
sizce bu film kapağı nasıl olmuş :) yorumlarınızı bekliyorum :)
15-12-2007, 02:34:45
#1
tuber_1
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar bu film kapağı benim ilk film kapağımdır
bundan sonra sıkıldıkça değişik değişik film kapakları yapmayı planlıyorum
yorumlarınızı bekliyorum
ilk dilm kapağımız transporter 2 (taşıyıcı 2)
yorumlarınızı bekliyorum
OLUMLU YADA OLUMSUZ