şimdi ben şunu anlamadım kendi bilgisayarımızda kurduk bunu kendi bilgisayarımızı görebilioruz panelde ve kendi bilgisayarımızın adı var peki bu panelden başka birinin sadece şifresinimi girip karşı tarafın bilgisayarını yönetebiliyoruz yoksa ne yapmak lazım tam anlayamadım ben