Konu
lisansım ömür boyu değilmi ??
14-12-2007, 13:18:24
#4
Kairos
he anladım yani mesela şimdi 368 2 ye upgrede etmek için son zaman gibi mi değilmi
bi an korktumda
teşekkür edrim arkadaşlar cok sağ olun