Konu
ringofon ödeme
14-12-2007, 10:48:05
#1
sonyabi
arkadaşlar ringofon katreklam ödemesi için yarın ayın 15 i ama hafta sonuna denk geliyor. ondan dolayı bu gün yatar mı? eğer bu olmasa pazartesi kesin yatar mı ki. malüm bayram geliyor.