arkadaşlar ringofon katreklam ödemesi için yarın ayın 15 i ama hafta sonuna denk geliyor. ondan dolayı bu gün yatar mı? eğer bu olmasa pazartesi kesin yatar mı ki. malüm bayram geliyor.