Yıllardır Var oLan 1 Sistem...

Radmin. Network ile ilgili yazılımlara ilgi duyan herkesin genelde bildiği bir sistemdir + Üyelik vs vs istemez.

Sadece bağlanacağınız IP'in Statik olması gereklidir. ( Kablo.Net ) Zamanında çok arkadaşlarla oynuyorduk... Yahut o anda Dsl'in size verdiği Ip'i kar$ı tarafa vermeniz gereklidir.

Siz bir login pass belirlersiniz , karşı taraf da farklı 1 login pass belirler ve proğramı açtığınız da Erişim izni verirseniz bilgisayarınıza format bile atılabilir. Yani bu denli ileri bi proğram... İlgilenen , ihtiyacı olan filan çıkarsa Pm atın , yardımcı olmaya Çalışayım...

Sağlıcakla..