arkadaşlar takip ettiğimiz gibi ringofon 250 ytl altı kullanıcılarını kapattı sayaclar saymyıro diger servislerdende ses yok zaten cevap alamıyoruz artık kendim birşeyler yapmanın zamanı geldigini düşünüyorum boyle bir sistemi kurmamiz icin ne yapmamiz gerekir bilgisi olanlar paylaşım yaparlarsa sevinirim
örnegin lmt sti olman ofisin sistemin kurulu olması vs..