Konu
Uzakdaki bir bilgisayarı isdediğiniz Gibi !!Yönetin !!
14-12-2007, 01:45:43
#6
Enforcer54
Ben msn yi kullanıyorum uzaktan yardım istiyor dayım ona yardım ediyorum hep
hiçbir sorun yaşamadım kasma felanda yok full kontrol