GSiteCrawler adindaki bir programla bir sitemap hazirladim,hersey normaldi, sitemap.xml olustu vs..
merak ettigim konu :
forumumda yeni konu acildigi zaman,bu konuyla alakali olan link vs. sitemap'e otomatik dahil oluyormu yani ekleniyormu ?
tesekkürler...