GSiteCrawler adindaki bir programla bir sitemap hazirladim,hersey normaldi, sitemap.xml olustu vs..

merak ettigim konu :

forumumda yeni konu acildigi zaman,bu konuyla alakali olan link vs. sitemap'e otomatik dahil oluyormu yani ekleniyormu ?

tesekkürler...