abi reklamstore u kullanmaya yeni başladım, gerçekten iyi yorumlar okuyorum hep. ödemeleri aksatmadan yapıyorlar(ben daha almadım ödeme ama okuduklarıma göre öle) reklam filitreleme özeliğide eklediler geçenlerde süper oldu

bence kullanmalısın ödemede sıkıntı yaşamazsın en azından.