Konu
CSKA-Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Maçı
13-12-2007, 19:50:30
#77
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben hatıra olsun diye bi iki tane çektim pek bakılcak gibi değil