mutheşem bir maç, muhteşem bir stad, muhteşem bir seyirci
dün gece gerçekten çok eğlendim.. (hasta oldu bugün biraz ama olsun..değer fener için)
55k kişi aynı anda aynı şeyi söylüyor gerçekten çok güzel bir atmoster. Her takıma böyle taraftar nasip olmaz...
(adam evlilik teklifinide beleşe getirdi bu arada(uyanık) ... bkz. (sibel emre ile evlen

)
açılan dev Türk bayrağı harikaydı
bi de çıkışta baya bi sıkışıklık oldu kitlendik resmen
çok güzeldi atmosfer.
rakip olarak porto çıkar inşallah