Konu
CSKA-Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Maçı
12-12-2007, 22:57:07
#44
fatihbaz
yavuzturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Spiker diyo ki...
2-1 bütün goller bizde. 3 gol üçüde bizden
hehe bu laf güzel olmuş işte
gerçi gol yememiz hemde kendi kalemize atmamız hoş olmamış tabi ama neyse.bence 3-1 alıcaz maçı