yavuzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spiker diyo ki...
2-1 bütün goller bizde. 3 gol üçüde bizden
hehe bu laf güzel olmuş işte gerçi gol yememiz hemde kendi kalemize atmamız hoş olmamış tabi ama neyse.bence 3-1 alıcaz maçı