Fenerin gerçekten bu sene Avrupada ayrı bir havası var. Avrupa maçlarında kim varsa bizden onu tutuyorum. 3 gün üstüste varsa 3 gün 3 ayrı taraftarım. Bugün de Fenerbahçeliyim ve inşeallah maçı güzel bir futbolla alacağız. Rus Takımları belli olmaz...adamlar soğukkanlı, sağlam, fiziken güçlü, nispeten uzun. Olsun, haftasonu rakibim olmuş da olsa bugün Fener'e güveniyorum. Benim için bu bir millî maç...
Allah yardımcımız olsun, guruptan çıkalım. İnter'in PSV'yi yeneceğine güvenilmez; top yuvarlak ve hepsi iyi takımlar.