bende hem reklam veren hemde yayınlayan olarak herkese tavsiye ederim.
hele adsense ve adwords olarak ele alırsak kesinlikle ikisindende avantajlı
reklam veren ucuza reklam veriyor bu bi kere kesin avantaj
reklam yayınlayan ucuza yayınlıyor diye avantajsızmı hayır. googledeki gibi diş doktoru reklamı çıkmıyor tıklama oranları mükemmel neredeyse adsenenin 4 katı.
sitemde adsensede kullandım katreklamda katreklamdan 2 kat fazla para kazandım ödemede ister paypal iser havale güven olarakta atakanı hepimiz yıllardır biliyoruz.
google tıklama başına sizden daha fazla kazanıyor atakan o kadar komisyon almayacağından bence hepimiz için hayırlı bir sistem destek çıkalım.
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı.